Breaking News
Home » Santai » Aku Gigit Kau Sampai Mati

Aku Gigit Kau Sampai Mati

As salam , suasana raya masih terasakan , lepas ni giliran rumah terbuka sana-sini. Alhamdulillah murah rezeki orang yang membuat dan yang datang nanti. Tapi mungkin ada juga yang tengah lesu-lesu sebab terlebih gula..maklumlah raya ni semua manis-manis je , lagi manis kalau yang melayan masa raya anak dara jiran yang manis-manis..hehe. tapi jaga-jaga , jangan lepas raya penyakit sampai lak..

Sebenarnya bukan nak cerita pasal raya..tetapi mukadimah atas tu terlebih sudah..haha.. ni haa pasal gigit mengigit..bukan love bite wehh..tu buat apa tak der faedah pun..pasal ni haa..geram punya pasal gigit sampai mati..wow..hebat tu..sapa lak kena gigit ni..

Ular yang kena gigit..seorang petani gigit ular tedung sampai mati..amboii ngeri gila bunyinya.. Dia melakukan perbuatan itu bagi membalas dendam selepas haiwan tersebut mematuknya.

Saya berasa amat marah selepas ular itu mematuk saya. Kemudian saya mengekori haiwan itu, menangkap dan menggigitnya sehingga mati,”  statement orang yang gigit ular tu lah..

Haa..ada berani ke buat cam tu. tengok dari jauh je dah ngeri apa lagi nak gigit. Moral dari cerita ini , jagalah gigi anda supaya mampu mengigit musuh anda sampai mati..haha.. maksud aku ularlah..jangan gigit manusia lak..kena penampar bersepah gigi kat tanah nanti.

Ehh..cerita ni kat India tu..tak der kat Malaysia..tu pun sebab aku terbaca kat Kosmo tadi…yeahh.. 

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *