Menu Tutup

AJL25 – Tukul Masih Berbunyi???

Salam semua..AJL25 telah pun tamat dan keputusan telahpun diketahui..tak perlulah aku tulis keputusan kat sini sebab banyak dah blog yang dah tulis hahaha…

Cuma kat sini aku harap takkan ada lagi perkara bak kata pepatah “rumah dah siap tukul masih berbunyi”..biasalah setiap keputusan tu pasti ada yang tak setuju sebab masing2 ada pilihan..tapi keputusan juri tu muktamad..lagi pun diaorang pakar dalam bidang masing masing..

Kita sebagai penonton dan pendengar mungkin berbeza penilaian atau pun mungkin lebih banyak di pengaruhi oleh minat terhadap lagu atau artis..Sebab setahu aku yang tak berapa tahu ni..AJL lebih kepada anugerah lagu terbaik dan bukan lagu popular..so bagi aku yang menang tu adalah lagu yang terbaik yang meliputi berbagai sudut penilaian..( bkn si penyanyi yg di nilai / kecuali persembahan dan vokal terbaik )..antaranya melodi..lirik..susunan muzik dan dll..( aku tak arif sangat..kalau salah jgn marah eh )

Untuk itu tahniah kepada semua pemenang untuk AJL 25..semoga tukul takkan berbunyi lagi untuk kali ini..tutup buku..buka cerita baru [NOKTAH]

9 Comments

  1. Cempakamelati

    Saya sebagai penonton memang terhibur dengan persembahan AJL malam tadi..sapa yang menang tak kisah..persembahan semua mantap.

  2. Che An Dusuki

    Biarkan pada mereka yang xberpuas hati tu, saya seronok jugak layan pendapat mereka, baharulah situasi jadi semakin hangat…Lagi ramai orang kenal Ana Raffali, xda ruginya Ana tuu sebab keputusan memang dah xkan boleh berubah 😀

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *