Home » Santai » Air Paip Je Rupanya .. Lu Orang Terkena Beb

Air Paip Je Rupanya .. Lu Orang Terkena Beb

Masih ingat lagi tentang cerita sensasi mengenai air ajaib dari bumbung sebuah rumah di Taman Budiman, Parit Raja Batu Pahat yang juga dikatakan boleh menyembuhkan berbagai penyakit.Oh..macam-macam sekarang ni kan..yang mudah percaya pun ramai..nasiblah kalau siapa yang dah terkena tu.

Akhirnya misteri ala-ala misteri nusantara ini akhirnya terbongkar apabila tuan rumah sendiri mengaku  air yang mengalir dari bumbung rumahnya itu tidak mempunyai keistimewaan, tetapi berpunca akibat daripada paip bocor.Perghh..air paip je rupanya..Itu pun bila dah kena serbu oleh Bahagian Penguat Kuasa Pejabat Kadi Daerah Batu Pahat.Kalau tak kena serbu..terus-teruslah orang ramai datang menadah air tu.

Apa-apa pun , kalau nak berubat pun selidik ler dulu kesahihannya..jangan main redah je..cepat sangat percaya kan kalau benda-benda macam ni.

Nak baca petikan akhbar tu kan sini.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

3 comments

  1. saper yg terkono gi tadah air tu.

  2. Pandainya siapa yang caye tuu 🙂

  3. hahaa,,lawak2 apa la manusia skg xleh pkiaq..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *