Breaking News
Home » Uncategorized » AidilAdha Vs Persidangan Datuk Dan Datin

AidilAdha Vs Persidangan Datuk Dan Datin

Salam kepada semua rakan2 dan blogger2 satu dunia…
Ni lah gambar2 persidangan semasa hari raya aidiladha yang lalu..raya pertama ni kat rumah En Nazri , Pengerusi SMPE 93 ( bekas2 pelajar Sekolah Menengah Palong 4 tahun 1993 – skrang sekolah tu dah tukar nama ).Sambil sambil layan makan lemang dan lain lain hidangan kita ada buat perbincangan tentang aktiviti keluarga..( maklumlah semua dah ada anak isteri / suami ).Apa yang kita bincangkan adalah acara jalan jalan ke Cameron Highland pada 6 /12/2010.Antara yang hadir
Aku.( mestilah aku hadir, kalau tak takkan aku tulis artikel ni ) ,Nazri ( pengerusi @ tuan rumah ) , Shikin ,puteri Sumaiyah ( nama kat FB je ni, bukan puteri raja ye..huhuhu),Sue, Kak Long, Rosniza dan suami Aidi..

Shikin , puteri , Sue tengah tekun mendengar tuan pengerusi berkata kata

Tuan Pengerusi Siap dengan gaya semasa memberi penerangan..yang nampak tangan tu aku laa tu..hahhaahaha

Roniza ( tudung biru) dan Kak Long ( tudung Kuning) tengah survey calon2 hotel yang akan di terjah pada 6 hb 12 ni

Tuan Pengerusi ( nampak dahi je)..Puteri kenapa ko tahan dagu tu..??

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

9 comments

  1. yang hadoo jo…kwn2 lain x mai ke? apa cite korang kuar mlm tu?

  2. malam tu layan ngeteh sampai kul 2 pagi..yehaaa,,setahun sekali..layan je

  3. salam..
    ermmm..selamat
    bermesyuarat..
    muafakat membawa berkat

  4. serius jer mesy tuh 🙂

  5. orang lain serius…aku je yg main main hahhaha…

  6. seronok dpt jumpa kengkawan

  7. best jumpa kawan2,biarpn x ramai ttp meriah

  8. mn pic aku…huhuhuhu smpi hati ko ye….

  9. oit norimy..ko kan ambil gambar je masa tu…mana nak ada gambar ekau jang…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *