Home » Lawak » aduss..wa kena beb…

aduss..wa kena beb…

hari ni aku busy sket,so malas nak tulis benda yang berat2..aku tuliskan cerita yang ringan2 je.. banyak kerja..badan pun dah pewai ni…hahahha…sampai rumah hari ni terus pekena kopi pegaga..baru badan ada fresh sikit.yeah..baru leh layan blog kejap…

tengah syahdu layan kopi pegaga handphone berbunyi..dengar dia punya nada kompom arrr ada mesej masuk…so aku pun

terus tengok apo kejadah mesej yang masuk..ermm dapat mesej dari seorang rakan..yang tertulis begini..

SENARAI PAHLAWAN MELAKA..
1- HANG TUAH
2- HANG JEBAT
3- HANG KASTURI
4- HANG LEKIR
5- HANG LEKIU
eh ada lagi…
6- HANG BACA
7- HANG BODOH
adeh..ada lak yang ke 6 dan 7 ..kecempreng laa..kena aku hari ni…tak per ada ubi ada ada bas..ada lori ada bas…hehehhe


Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

5 comments

  1. kahkah… hang belangkong dia!

  2. hehehhe…kalau ado dopan mato leh gak cam tu..

  3. haha.. ceh.. pegi balas balik la..

  4. haha terkena..aq yg baca ni pun terkene gak wei haha..

  5. huhuhu..Adha..apa bleh buat..sama sama laa kene..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *