Home » Santai » Adoi Tak Tahan Rasanya

Adoi Tak Tahan Rasanya

Salam kepada semua rakan2 blogger dan pembaca…tersiksa btol rasa jiwa ni..sakit gigi. Baru je lepas sembuh dari demam..baru nak rancak layan blog dah sakit gigi lak..( gusi bengkak )..mungkin terlebih makan daging kot masa raya korban ni.
Tapi tak per aku kuatkan gak semangat kesukanan ni untuk berjogging melawat rumah rakan rakan..Kepada rakan2 yang ada petua2 untuk menghilangkan sakit gigi ni ( gusi aku bengkak kot ) sila silalah bagi petua..dah tak tahan sesangat ni…huhuhu…

p/s : masih still sabar walau dalam kesakitan..dugaan Allah untuk menguji kita manusia..!!

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

8 comments

  1. sakit lagi dik??? akak pun sakit gusi jgk ni..sebab geraham dah tak de..doktor gigi kata dah ‘missing..’!!!jadi kunyah daging guna gusi jer..tu yg sakit tu…heeee…

  2. errmm..cuba kumur ngan air garam…mana tau menjadikk

  3. sakit gigi adalah sakit biasa yg plg sakit. hoho. bertahan! ­čÖé

  4. pi farmasi beli ubt bengkak gusi, kejap je la ilang sakitnya…hehe

  5. minumlar AdemSari dan Gaviscon…
    Ekk!apa kena mengena menatang tuh ngan sakit gigi..?ah,konpius aku.Jumpa dentist jer lar.

  6. salam..
    x taula nk bagi petua apa.. apa2 pun, mdah2an cepat smbuh ­čÖé

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *