Breaking News
Home » Santai » Adeh..kene tag la pulak…!!

Adeh..kene tag la pulak…!!

hahaha( gelak jahat ) ni aku bagi tahu tetiba je dapat award ..pada hal aku bukan berlakon filem 2 Alam pun… aku di tag oleh Cik Ain untuk menerima award yang cute ni..oh lihatlah dunia…!

Ada pulak soalan tu..aku ni dah lah buta huruf..macam mana lah nak jawab ni..cuba je laa

-= Pendapat aku tentang blog cik ain =-
+nampak macam best je..
+comel dengan isi yang menarik
+nampak macam blog..hahaha
Jadi sebab aku kena tag..aku pun nak tag laa sapa sapa ikut suka aku ni…hahaha..ambil jangan tak ambil..komen tentang blog aku lak..hahaha
mereka yang di tag adalah..
daniela
Sharifah Nor
Kak Long
Siti Nur Kaxzmilah
Kure2kecik
Almy
Soleha
Nuraz
shafie
cukuplah tu ..tak larat nak tulis lagi dah..nanti korang laa plak rakan rakan korang…yehaa..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

6 comments

  1. siti nur kaxzmilah

    wah3~ d bagi award lagi~ thnx kiz~ ^^,

  2. mekasih yoo bagi award..hehe…macam best plak

  3. ho3 sukanya saya dapat award…haha first time yehaaa…tenkiu2

  4. terima kaseh daun keladi!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *