Home » Uncategorized » Ada Makan Apa

Ada Makan Apa


“ada satey tak?” “ayam golek ada tak?”..itu ada..yang tu ada..ada ke tak der? haha..mengada-ngada le tu.Agak-agak korang tentang apa pula eh? Aku ni kan suka mencarut mengarut buat ayat entri..entah sejak dua menjak kekadang 3 menjak silap-silap bermenjak-menjak..kah kah..pening jap.

Ni haa..biasakan bila ajak pi rumah terbuka,orang akan tanya ada makan apa.Masak apa yang special? hahaha..biasa le tu time makan..macam-macam selera ada.Tapi tu tak penting sangat kot.Yang penting kita berziarah untuk eratkan hubungan antara kita.Hubungan kemanusiaan dan persaudaraan islam la.Jangan ada niat nak lain lak..haha.Ni kang kalau rumah tu ramai anak dara..berebut nak pergi..kah kah.gatai..

Bermula petang ni sambung malam aku ada buat rumah terbuka ni..untuk member2 dan jiran2 terdekat..mari-mari bawa tukul sekali..leh tolong buka dinding dan atap rumah aku sekali..kah kah.Selamat Hari Raya..Raya masih terasa..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

2 comments

  1. tapaukan tok aku.. 😀

  2. Kalau dekat boleh jugak singgah..:)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *