Menu Tutup

8 Tahun Tak Lempar Benda Ni Malam Ni Nak Cuba Semula

Assalammulaikum semua..santai petang nampak..ke tengah senaman jari BW.Apa pun yang anda buat pastikan ianya tidak memberi tekanan kepada minda anda..santai santai je..

Malam ni rasa teruja dan tak sabar pula nak mengolek bola bowling.Dah plan lama dah benda ini.Lepas pakat pakat dengan member sekerja nampaknya jadi juga malam ni.Lagi pun dah 8 tahun tak buat kerja ni.Dulu zaman2 belum kahwin memang tiap tiap minggu melantak main bowling.Yer lah nostalgia zaman bujang di Jay Bee..

Memang dulu aku kemaruk main bowling sebab sanggup dari JB pergi ke KL semata mata nak rasa lane yang lebih baik..Nak kata teror tu tak der le sangat.Setakat 200 lebih jatuhan pin tu boleh le dapat.Sekarang tak tahulah boleh lagi ke tak..tu yang tak sabar nak main tu..

Aku rasa korang pun ada gak yang kaki bowling kan..ada ? ada ? ada ? haha..ok selamat rehat2 semua.Selamat blogging secara berhemah..
psstt; malam ni layan bowling kat Gemas,N9 je.

10 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *