Breaking News
Home » Uncategorized » 8 Tahun Tak Lempar Benda Ni Malam Ni Nak Cuba Semula

8 Tahun Tak Lempar Benda Ni Malam Ni Nak Cuba Semula

Assalammulaikum semua..santai petang nampak..ke tengah senaman jari BW.Apa pun yang anda buat pastikan ianya tidak memberi tekanan kepada minda anda..santai santai je..

Malam ni rasa teruja dan tak sabar pula nak mengolek bola bowling.Dah plan lama dah benda ini.Lepas pakat pakat dengan member sekerja nampaknya jadi juga malam ni.Lagi pun dah 8 tahun tak buat kerja ni.Dulu zaman2 belum kahwin memang tiap tiap minggu melantak main bowling.Yer lah nostalgia zaman bujang di Jay Bee..

Memang dulu aku kemaruk main bowling sebab sanggup dari JB pergi ke KL semata mata nak rasa lane yang lebih baik..Nak kata teror tu tak der le sangat.Setakat 200 lebih jatuhan pin tu boleh le dapat.Sekarang tak tahulah boleh lagi ke tak..tu yang tak sabar nak main tu..

Aku rasa korang pun ada gak yang kaki bowling kan..ada ? ada ? ada ? haha..ok selamat rehat2 semua.Selamat blogging secara berhemah..
psstt; malam ni layan bowling kat Gemas,N9 je.

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

10 comments

  1. boling kek gomeh lane mcm hampeh..ekekeke

  2. huyooo lama nye tu…
    abah gigi dah kawin pun main jugak.. ngee..

  3. Amiirah-Cassan

    best2 , selalu main kat labuan dulu ^^

  4. ingat kan melempar apa laa tadikk >.<

  5. den main bowling asyik kalah je.. tensen tol

  6. akak x pernah main bowling..berat ke bolanya? 🙂

  7. rara pinkmafia

    slmt ber bowling bro.jgn masuk longkang ye.

  8. yeke 8 tahun? lame sangat jek XD

    aku pon tak reti main 😛

  9. tak pernah main..tengok anak dan suami je yg main…malu ler nak main…heee..

  10. kek gomeh dh ado bowling???umang hai..maso den duk jolai maghin tak do laie..hebat²

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *