Breaking News
Home » Uncategorized » 8 Tahun .. Memang Berkaratlah

8 Tahun .. Memang Berkaratlah

Settle sudah urusan lempar melempar golek mengolek.Layan 3 game je.Game 1st dengan game yang ke 2nd memang tebal karatnya.Game ketiga baru jumpa skill lama..haha.Tapi bukan nak beriya iya pun.Saja nak training untuk tournament awal bulan ni..boleh menang ke ni?? cuba je lah.

Google

Esok 29-06-2011 ada urusan lagi.Kena ikut rombongan anak ke KL.Rombongan Literasi Felda.Dapat gak jalan2.Lama sangat tak jejak KL.Sekali sekala ronda ronda ok gak..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

6 comments

  1. lama x main
    mmg ke longkang:)
    kite..bukan awk :0

  2. gud luck bro.. semoga berjaya 😀 .. bestnye g jalan2 KL 😀

  3. Buleh maen.. Sy pegang bola bowling pon tak pnh.. Hahahaha..

  4. aku tk penah main pun..dulu la sekali..bukn bola ke longkang..aku yg ke longkakg tu… trus cuak aku…kah kah kah kah

  5. lama tak main … nanti nak mula balik…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *