Breaking News
Home » Santai » 8 pagi 8 Malam

8 pagi 8 Malam

Salam,selamat bercuti buat semua.Amacam hari ini apa aktiviti? Tapi aktiviti hari ini mesti ke rumah orang kenduri kahwin.Aku seperti entri sebelum yang aku cakap nak ke Kampar Selangor mengikuti rombongan kahwin.8 pagi bertolak dan sampai semula 8 malam..arghh memang memenatkan.

Berbalik pada aktiviti hari ini, apa yang aku nak cakap adalah kita harus bersyukur dengan keamanan negara kita.Mana-mana kita boleh pergi.Tak payah nak risau apa-apa berbanding dengan beberapa negara lain.Jadi sebagai warga yang prihatin,kita harus mempertahankan apa yang kita nikmati hari ini.Sebab apa yang kita nikmati hari ini bukanlah sesuatu yang kekal andai kita tidak menghargai.

Penat..arghh.. layan Vokal Bukan Sekadar Rupa jap.. Asmidar vs Mafa .. kita tengok siapa yang kena..huhu.

Check Also

najib letak jawatan

Najib Letak Jawatan Presiden UMNO Dan Pengerusi BN

Najib Letak Jawatan Presiden UMNO Dan Pengerusi BN. Akhirnya setelah banyak desakan dari kalangan dalam …

4 comments

  1. den tak poie mano-mano eehh..domam weh..duk rumah jo..hahahaha

  2. Syukur Alhamdulillah 🙂

  3. duduk kat rumah jer kiz…kebetulan semua anak ada ni…bkn senang nak kumpul serentak mcm ni…

  4. Syukur alhamdulilah 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *