Breaking News
Home » Uncategorized » 5 Tahun Perjalanan | 25 OGOS Dimana Ianya Bermula

5 Tahun Perjalanan | 25 OGOS Dimana Ianya Bermula

Assalammualaikum..amacam hari ni? Semoga perjuangan berterusan sehingga ke akhir.Bukan selalu leh jumpa ramadan.Mood raya memang ada di mana-mana.Radio dikuasi oleh lagu raya.Tak per apa yang penting habiskan puasa dulu.

Hari ini sedar tak sedar dah 5 tahun rupanya..haha.Lepas solat zuhur ni genaplah 5 tahun.Sebab aku nikah dulu lepas zuhur.haha..cerita dia nikah rupanya.Haah..hari ni ulangtahun pernikahan aku yang ke 5.5 tahun yang penuh dengan dugaan,ada suka ada duka.Namun alhamdulillah kehidupan aman bahagia.

Mungkin 5 tahun masih awal lagi kut.Tapi dalam perkongsian hidup apa yang penting tolak ansur.Sorang mengamuk ,sorang lagi lari..haha.Jangan lawan nanti yang menang jadi arang,yang kalah jadi abu.Cool..lelaki memang selalunya mengalah..sebab aku memang cool..ceh..masuk bakul angkat sendiri lak..Cuma pesanan aku kepada yang bujang2 tu..cepat-cepat kahwin ( yang sah bukan yang tak sah tu )..nanti baru tahu apakah yang di katakan kehidupan dan tanggungjawab..hehe | Aku selalu sematkan kata-kata..i love you setiap hari..hahaha

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

12 comments

  1. waaa selamat ulang tahun kiz.. ehem 😀

  2. HAPPY ANNIVERSARY.. 😉
    Semoga kekal sampai syurgaa.. 😉

    MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

  3. wow..selamat ulang tahun kiz..hehe..aku baru je nak masuk ke 3 thun..tp pahit masam dah bnyak..ahaha..

  4. baru 5 tahun yaaa…itu masih di peringkat permulaan tu…harap berkekalan hingga akhir hayat…Dugaan masih banyak…utk di tempuhi…

  5. selamt ulang thn ke 5 bro.. tahniah…

  6. alhamdulillahh happy anniversary!

  7. tahniah….setuju. 5 tahun belum tentu menjamin kebahagian…masih jauh lagi perjalanan hidup ni…

  8. wah.. semoga kekal ke akhir hayat n bahagia selalu hendaknya…:) seronoknya… 🙂 happy anniversary..:)

  9. semoga kekal ke akhir hayat bro =)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *