Breaking News
Home » Uncategorized » 11 Jawapan Dari Aku Untuk Shida

11 Jawapan Dari Aku Untuk Shida

Hari ini aku lunaskan harapan Shida untuk menjawab 11 soalan yang telah ditujukan kepada aku.Ini datangnya dari segmen ke apa tah yang telah tercatat nama aku untuk menjawab..haha..jadi aku jawab lah eh.

Pernah bercinta? pernah putus? berapa kali?
-Bercinta sekali,putus belum lagi ,kahwin lagi..hehe may be..acah je..

Berapa kali awak luangkan masa dengan GF,dalam sebulan?
-Tak pernah dah ngan GF sebab dah kahwin..huhu

Berapa kali ucap i love u pada GF,dalam sehari?
-Dgn GF tak pernah,dengan isteri adalah tapi bukan ilove u..aku cakap aku cinta kamu je..

Bila GF merajuk apa yang akan awak buat?
-Biar je kalau nak merajuk..bukan isteri pun..haha

Ciri-ciri GF idaman awak?
-Biarlah rahsia..kalau tulis kat sini ramai lak yang offer diri..hahaha.

Hadiah yang diimpikan awak dari GF?
-Dari GF tak nak apa-apa..dari isteri..cukuplah dia menjadi isteri yang solehah

Jika ada lelaki masa lalu GF muncul dan ingin kembali padanya,apa tindakan awak?
-Kasi je ngan dia..baru GF je..bukan hak milik kekal.

Jika sudah berumahtangga nak isteri yang bekerja atau surirumah?
-Yang duduk rumah je..didik anak-anak.

Isteri seperti mana yang diidamkan lelaki?
-isteri yang tahu tanggungjawabnya sebagai isteri

Isteri tak pandai masak marah tak?
-Memang masak laa kena marah..marah sayang je..

Isteri suka atau kuat berjaga malam kerana bloging suka tak?
-Tak suka..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. haha..jawapan bro straight to the point…

  2. Dunia Realiti a.k.a Elih

    Soalan tak mengena sangat sbb dah kahwin bhaha 😀

  3. hahaha bro dah kawen so..soklan gf patut diabaikan hehe..n jawapan bro straight to the point n kelakar je hahaha..

  4. alah kiz..kalo jawab time bcinta dlu ok per haha..tq bro hehe ^_^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *