Breaking News
Home » Uncategorized » 1 Syawal | Selesai Fasa Pertama

1 Syawal | Selesai Fasa Pertama

Assalammualaikum..1st nak ucap selamat hari raya…dah habis beraya ke? Tentu belumkan.Tak per,beraya sakanlah kerana ini hari kemenangan kita..tapi jangan terlalai sudah perkara-perkara yang wajib.Apa-apa pun semoga gembira..yang penting hati-hati dijalanraya.

Selesai sudah fasa pertama 1 syawal hari ni.Mungkin petang nanti baru mula beraya semula.Pagi ni cuma bertandang rumah jiran-jiran je.Rehat-rehat jap waktu zuhur ni.Namun kanak-kanak memang tak putus datang ni.Meriah sungguh laa..terasa nak kembali ke zaman kanak-kanak.Masing-masing semua tayang duit raya.Hahaha..

Cerita pasal duit raya..beg aku ni dah penuh dengan duit raya anak-anak ni..jadi bank kejap.Tapi kejap lagi mesti maknya yang tuntut..sebab kalau ayahnya yang pegang nanti pecah amanah katanya..adeh..siankan aku..hehe.Tapi tak per,lepas raya ni semua mesti masuk akaun..simpanan masa depan..ok..rehat layan TV jap sambil layan anak dara jiran datang ni..haha..terasa muda jap..cehh.

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

7 comments

  1. selamat hari raya,maaf zahir batin =)
    semoga ramadhan yang kita tinggalkan membawa 2300 erti buat kita =)

  2. selamat hari raya 🙂

  3. selamat hari raya, hehe XD

    nak duit raya kiz 😛

  4. hehe teringat dulu claim duet raya dari umi. hehe

    selamat ari raya =)

  5. tiktok…saya datang nak raya..nak wit raya! nak nak jugak! hahaa

  6. selamat hari raya . maaf zahir batin 🙂

  7. hik hik aku dapat duit raya. macam x caya je. hahaa

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *